Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2014 05:06 - Накратко защо и какво съм аз.
Автор: joannale Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1140 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 30.04.2014 05:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не всички тийнейджъри във възрастовата група 13-17 са нехаещи, груби, самовлюбени, нагримирани (момичетата, разбирате ме), натокани и хиперенергични. Не са много, обаче тези, които все нямат време за повечето неща, които уважават своите преподаватели, не ги е грижа толкова за външния вид и се интересуват от изкуство и книги. Аз съм от тип №2.  Това съм аз - Йоана Вълева, отчаяна, смееща се и безкрайно хаотична. Реших, че ще е забавно да занимавам интернет аудиторията със собствените си брътвежи и новостите на живота около мен. Не правя това с цел да се харесам на някого. Живея в град Шумен, често си ходя на село, защото изпитвам чувство на хармония и удовлетворение в горите, полетата и най - вече у маминкината къща. Пиша поезия, разкази и най - често чувствата си. Обичам и да рисувам, много. Въпреки , че нямам подобни заложби. Просто ме успокоява и прави щастлива. Попадам в средните числа на титлата "тийнейджър". Всеки ден се сблъсквам със разнотипни характери, различни индивидуалности и пълни катастрофи! В момента (05:02АМ) си правя маникюр. Хаотичната ми личност се разпростира на длъж и шир. Не съм от спортните натури, нямам такива заложби, но като ми дойде музата правя по някое и друго упражнение. Обичам да пия чай. Купувам си или си бера билки и после ги варя и сътворявам енергия :) Чета книги. Постоянно. По няколко наведнъж. Небрежна съм. Не се вълнувам пряко от чуждото мнение. Често ме взимат за аутсайдер. Нека им.
Добро утро :) и до съвсем скоро от мен. 


image


Тагове:   блог,   каква,   Защо,   аз,   първи,   хаотичен,


Гласувай:
5



1. vdp - Брей,
30.04.2014 09:24
още имало добри деца. Дано сте повече, че да я оправите тая скапана държава.
Поздрави!
цитирай
2. min4o - Имаме един шуменски шундек тука - ...
02.05.2014 01:11
Имаме един шуменски шундек тука - varg1. Харесва 15 годишни, та ще си му под ръка.
цитирай
3. joannale - *удря главата си в масата*
05.05.2014 22:25
Не възнамерявам да съм под ръка на който и да било. Аз съм свободен човек в свободна страна. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joannale
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 13984
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930